Reklamacje & Zwroty
Przesyłkę można zwrócić w ciągu 30 dni od daty odebrania paczki. Jeśli minęło 30 dni od odebrania przesyłki, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany. Prosimy o kontakt pomoc@bejessa.pl w celu rozpatrzenia zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, twój przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Uwaga! Przesyłki zawierające zwrot towaru prosimy wysyłać za pośrednictwem firmy InPost – użycie innej metody wysyłki może wydłużyć proces zwrotu.
ZWROTY ŚRODKÓW
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a zwrot środków automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni od zaakceptowania reklamacji.
PÓŹNE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu środków często występuje pewien czas przetwarzania.
Jeśli to wszystko zrobiłeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@bejessa.pl
WYMIANY
Będziesz odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki związanych ze zwrotem produktu.
W zależności od miejsca zamieszkania czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu, może się różnić.
Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 200 PLN, powinieneś rozważyć skorzystanie z śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Jeżeli nie otrzymamy towaru z powrotem, nie możemy zagwarantować zwrot środków.